כיצד להתמודד עם פיצוץ בצנרת בדירה שכורה?

פיצוץ בצנרת המים יכול להתרחש מסיבות כאלה ואחרות, אם על-ידי נזק ייזום כמו קדיחה בקיר ופגיעה בצנרת וגם הזמן עושה את שלו והבלאי בצנרת לא מאחר לבוא. השאלה הנשאלת איך מתקנים את הנזק בצורה מהירה ומי אחראי על פיצוץ בצנרת בדירה שכורה? הדייר או משכיר הנכס?

הפתיע אתכם פיצוץ בצנרת הבית?
ראשית סגרו את שיבר המים הראשי של הדירה.

בהתחלה תראו שעדיין יוצא מים ממקור הפיצוץ וגם בברזים, אך תוך דקות בודדות המים יחדלו מלצאת. זה הזמן להתקשר לאינסטלטור במידה מקור הפיצוץ גלוי לעין או למאתר נזילות מקצועי במידה והנזילה סמויה מהעין.

אז מי באמת צריך לשלם עבור תיקון פיצוץ צנרת בדירה שכורה?

ברוב הסכמי השכירות ועל-פי החוק בישראל, האחריות חלה על המשכיר של הנכס כחלק מתיקוני תקלות וליקוים הנובעים מבלאי טבעי. אך חשוב לזכור שפיצוצי מים שמקורם ברשלנות של השוכר יכול בהחלט לחייב אותו לשאת באחריות.פיצוץ בצנרת בדירה שכורה

במקרים רבים יש צורך לבחון את נסיבות המקרה לעומק כדי לקבוע מי אחראי לנזק. פיצוצי צנרת הנובעים כתוצאה מבלאי טבעי יהיו בבעלות משכיר הנכס לעומת פיצוצי צנרת שמקורן ברשלנות או בגרימת נזק במתכוון של שוכרי הדירה.

עלויות של איתור ותיקון נזילות בדירות שכורות

במידה ומקור הנזילה גלוי לעין, הכל מאוד פשוט. יש להתקשר לאינסטלטור שלכם, והוא יגיע, ייתן הצעת מחיר ויטפל בנזילה וכך הדבר בא לפתרון.

הסיפור מתייקר מעט יותר כאשר מדובר בנזילות הסמויות מהעין.

שתי דרכים מרכזיות לאיתור נזילה סמויה:
א. להתחיל לחפש את מקור הנזילה ע"י שבירת מרצפות, קירות, אריחים, וכל מה שעומד בדרך עד לאיתור מקור הנזילה.
ב. להזמין מאתר נזילות מקצועי, שיגיע עם הציוד הנדרש ויאתר את מקור הנזילה עם נזק נקודתי (היכן שמקור הנזילה נמצא) וללא הרס מיותר.

נזילת מים ופיצוצים בצנרת מים דורשים תיקון מידי. אך עוד לפני התיקון יש צורך לאתר את דליפת המים במידה והיא סמויה מהעין. צוות המומחים של אינפראטסט מגיעים עם ניסיון עשיר ומגוון כלים מתקדמים לאיתור נזילות. החל ממצלמה תרמית לאיתור נזילות וקווי מים על-פי המעלות של המים בקיר, מכשור אקוסטי לאיתור נזילות באמצעות גז, מצלמת ביוב לאיתור נזילות ומכשולים בצנרות ביוב, גלאי לחות ואמצעים מתקדמים לאיתור נזילות.

עוד יכול לעניין אתכם בנושא: איתור נזילות באמבטיה

אם נתקלתם בבעיה של פיצוץ בצנרת בדירה שכורה, אנו מזמינים אתכם לקבל הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת.
הצוות המקצועי שלנו עושה את מירב המאמצים להגיע בזמן הקצר ביותר.

 

דילוג לתוכן