איתור נזילות במצלמה תרמית / מצלמה לאיתור נזילות

מצלמה תרמית איכותית היא כלי מאוד יעיל לאיתור מקור נזילה, בייחוד בדירות ישנות שבהן מאוד קשה לאתר את תווי הצנרת.

במקרים שיש רטיבות בין קומות או בין קירות משותפים גם לשכנים או בתוך הבית: מעל הפנלים או בין האריחים מומלץ לשקול שימוש במצלמה לאיתור נזילות.

במאמר זה נדבר על איתור נזילות במצלמה תרמית וכיצד הדמיה תרמית יכולה לסייע לכם באיתור מקור הנזילה במינימום נזק.

המדע שעמוד מאחורי הדמיה תרמית

בהדמיה טרמית פועל העיקרון של הדמיית אינפרא אדום. כל עצם פולט אנרגיית אינפרא אדום בהתבסס על הטמפרטורה שלו, עם שינויים שלרוב בלתי נראים לעין בלתי מזוינת.

מצלמה תרמית מזהה את השינויים הללו וממירה אותם לתמונה צבעונית שחושפות הבדלים עדינים בטמפרטורה.

יכולת זו חיונית בזיהוי נזילות, שכן נזילת מים משנה את טמפרטורת החומרים הסובבים אותה ומשתקפת במסך המצלמה כצבעים בגוונים שונים.

כל טמפ' מקבלת צבע אחר – כך ניתן לדעת האם יש נזילה סמויה בצנרת.

איתור נזילות במצלמה תרמית  

דירות ובתים ישנים עם מערכות צנרת מורכבות, מהווים קושי בזיהוי דליפות. שיטות קונבנציונליות עלולות לכלול פעולות חדירות, כמו פתיחת קירות או הסרת אריחים ורצפות, בכדי למצוא את מסלול הצנרת ואת מקור הדליפה.

בניגוד לשיטה המסורתית, מצלמות תרמיות מספקות פתרון שאינו פולשני. על ידי גילוי האזורים הקרירים הקשורים ללחות ולחדירת מים, הן מאפשרות איתור מדויק של הנזילה הסמויה הנמצאת בדרך כלל מתחת לרצפה, מאחורי קירות או תחת אריחים.

רטיבות כלואה בין רצפות או בקירות משותפים בין שכנים עלולה ליצור שורה של בעיות, החל מנזק מבני ועד לצמיחת טחב ועובש.

באופן דומה, נזילות ולחות בתקרה או מתחת לריצוף אריחים עלולות להיות סמויות עד אשר יגרם נזק משמעותי.

הדמיה תרמית מספקת תמונה ברורה של היכן נמצאים האזורים הבעייתיים הללו ובכך מסייעת למנוע נזקים נוספים ותיקונים יקרי ערך.

איתור נזילות במצלמה תרמית

מצלמה לאיתור נזילות – יישומים מעבר למגורים

השימוש במצלמה לאיתור נזילות נפרס להרבה מעבר לבתים. מבנים מסחריים, אתרים תעשייתיים ואף מבנים היסטוריים נהנים מטכנולוגיה זו.

מצלמות תרמיות מספקות כלי חיוני לאבחון מדויק של איתור חדירת לחות שעלולה לפגוע בשלמות של בניין עתיק או זיהוי מקור לנזקי מים בבניין משרדים גבוה.

מצלמה טרמית מאפשרת להבחין באזורים בעייתיים, מה שמקל על ביצוע תיקונים ממוקדים, תוך הקטנת נזקים עתידיים ומפחיתה את הצורך בעבודה מקיפה.

אמצעי מניעה ותחזוקה

בדיקות סדירות עם מצלמת לאיתור נזילות יכולות לשמש גישה יזומה לתחזוקת מבנים. על ידי זיהוי מוקדם של דליפות פוטנציאליות, בעלי נכסים יכולים לטפל בבעיות לפני שהן מסלימות לבעיות גדולות יותר.

בדיקה סדורה זו יכולה לחסוך משאבים משמעותיים, להגן על השלמות המבנית של הבניין ולהבטיח סביבה בטוחה ובריאה עבור דייריו.

איתור נזילות במצלמה תרמית עם חברת אינפראטסט

חברת אינפראטסטט משתמשת במצלמות תרמיות באיכות גבוהה כדי לאבחן ולטפל בנזילות בצורה מדויקת וללא הרס.

אנשי המקצוע המנוסים שלנו מצויד בטכנולוגיה העדכנית ביותר של הדמיה תרמית, מה שמאפשר לנו לספק שירותי איתור נזילות מקיפים ויעילים.

חושדים שיש לכם נזילות בקיר או בתקרה? זקוקים לשירותי איתור נזילות? פנו עוד היום למומחים של אינפראטסט. הצוות המנוסה שלנו מתמחה באיתור ופתרון נזילות בדיוק ויעילות. תוך שימוש בציוד חדיש וטכניקות מוכחות, אנו מבטיחים אבחון מדויק ופתרונות מותאמים אישית לכל אתגר. אל תתנו לנזילות מים לפגוע ולסכן את בטיחות ושלמות הנכס. צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת שירות מקצועי. 

צילום קווי ביוב

צילום קווי ביוב

בעיות בקווי ביוב עלולות להוביל לבעיות חמורות עבור בעלי נכסים, החל מנזילות וסתימות ועד נזקים מבניים וסכנות בריאותיות. זיהוי ואבחון מוקדם של בעיות אלו חיוניים

מצלמת ביוב לאיתור נזילות

מצלמת ביוב לאיתור נזילות

נזילות במערכת ביוב עלולות להוביל לבעיות חמורות, החל מנזקי מים וצמיחת עובש וכלה בבעיות יסוד וסכנות בריאותיות. גילוי מוקדם של נזילות אלו הוא חיוני למניעת

דילוג לתוכן