איתור נזילות מים בקירות

מצאתם עובש על הקיר? הקירות מתקלפים? או אולי הרטיבות על הקיר כבר קיימת וכל מה שנשאר זה לגלות את מקור הרטיבות. במידה והרטיבות היא בקיר פנימי או חיצוני בדיקה עם מצלמה תרמית תוכל לפתור את הבעיה ולהצביע על מקור דליפת המים. ייתכן והבעיה היא לא דליפה מקו מים שעובר אלא גם ממקור חיצוני או אחר. אנו בחברת אינפראטסט נשמח לאתר את מקור הרטיבות על ידי שימוש באמצעים ומכשור מתקדם. 

גילוי עובש, צבע מתקלף או לחות מתמשכת על הקירות שלכם יכולים להיות מטריד, מה שמצביע על בעיה עמוקה יותר הדורשת טיפול מיידי. זיהוי מקור נזילות המים בקירות חיוני למניעת נזקים נוספים ולהבטחת סביבת חיים בריאה. במדריך זה, נחקור את הסימנים השונים של רטיבות בקיר, את החשיבות של טיפול מיידי בבעיה לצד טכניקות מתקדמות לאיתור מקורות הרטיבות מבלי לגרום נזק נוסף למבנה.

סימנים נפוצים של רטיבות בקירות

לפני שמתעמקים בפתרונות, חיוני לזהות את הסימנים של רטיבות בקיר. נוכחות של עובש, צבע מתקלף, שינוי צבע ותחושת לחות מתמשכת הם כולם אינדיקטורים פוטנציאליים. לאחר שמבחינים בסימנים אלו, יש צורך בפעולה מהירה כדי למנוע נזקים מבניים ובעיות בריאותיות של הדיירים המתגוררים במבנה.

רטיבות בקיר – השפעות מסוכנות מעבר לחששות אסתטיים

רטיבות בקיר, עלולה להוביל לשורה של בעיות החורגות משיקולים אסתטיים בלבד. נזק מבני, פגיעה בשלמות ופוטנציאל לצמיחת עובש מהווים סיכונים חמורים. עובש יכול לעורר בעיות בדרכי הנשימה ואלרגיות, לכם אם זיהתם נזילת מים או רטיבות בקיר מומלץ לטפל בבעיה באופן מיידי כדי לשמור על סביבת חיים בטוחה ובריאה.

איתור נזילות מים בקירות

זיהוי רטיבות על ידי מצלמות תרמיות

איך מבצעים איתור נזילות בקירות? שיטות מסורתיות לזיהוי נזילות מים כוללות לעיתים קרובות אמצעים הרסניים כגון קידוח או הסרת חלקים מהקיר. עם זאת, עם התקדמות הטכנולוגיה, קיים פתרון לא פולשני. אנשי המקצוע שלנו באינפראטסט  מצוידים במצלמות תרמיות המסייעות להם לבצע בדיקות מדויקות לזיהוי מקור הרטיבות מבלי לגרום נזק לקיר או למבנה.

תפקידן של מצלמות תרמיות 

מצלמות תרמיות מסייעות באיתור אחר נזילות מים בתוך קירות. על ידי לכידת קרינת אינפרא אדום, מצלמות אלו יכולות לזהות שינויים בטמפרטורה, ולהדגיש אזורים של לחות פוטנציאלית. בין אם הבעיה נובעת מקו מים זורמים, מקורות חיצוניים או גורמים אחרים, הדמיה תרמית מספקת מבט מקיף, המאפשרת למומחים שלנו לאתר את המקור באופן מדויק.

פנייה לחברת אינפראטסט

פנייה לחברת אינפראטסט היא חשיבות עליונה בטיפול בנזילות מים. הטכנאים המיומנים שלנו חמושים במצלמות תרמיות ובכלים מיוחדים אחרים אשר מסייעים להם לבצע בדיקות יסודיות, להבטיח אבחנה מדויקת מבלי להזדקק לאמצעים הרסניים. גישה זו לא רק חוסכת זמן ומשאבים אלא גם שומרת על השלמות המבנית של הנכס.

לא הרסני, לא פולשני: גישה עדינה

בניגוד לשיטות מסורתיות שעשויות להיות כרוכות בהורדת קירות או קידוחים נרחבים, השימוש בציוד מתקדם מבטיח גישה לא הרסנית ולא פולשנית. הדבר חיוני במיוחד בשמירה על האסתטיקה של הנכס תוך טיפול יעיל בבעיית נזילות המים.

איתור נזילות בקירות – לסיכום,

זיהוי נזילות מים בקירות מחייב פעולה מהירה למניעת נזקים נוספים ולשמירה על רווחת הדיירים. שימוש בטכניקות מתקדמות, כגון הדמיה תרמית, לא רק מקל על אבחנה מדויקת אלא גם מבטיח גישה לא הרסנית למציאת מקורות הלחות בקירות. אם שמתם לב לסימני רטיבות בקיר, אל תהססו לפנות אלינו,  המומחים שלנו מצוידים בציוד חדשני כדי לטפל בבעיה במהירות וביעילות.

אנו בחברת אינפראטסט מתמחים בפתרונות יעילים ולא הרסניים לטיפול בנזילות מים בקירות. אנשי המקצוע המיומנים שלנו משתמשים בציוד מתקדם, כולל מצלמות תרמיות, כדי לאתר את מקור הרטיבות מבלי לגרום נזק למבנה. אם אתם נתקלים בבעיות הקשורות לרטיבות בקיר, פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם! 

 

דילוג לתוכן